پروپوزال بررسی کیفیت خدمات دوسویه بین تولیدکننده و تأمین کننده در شرکت روغن گلکاران بم

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پروپوزال نوع فایل : .doc( قابل ویرایش و آماده ارائه ) تعداد صفحه 40 صفحه قسمتی از متن .doc : مدیریت صنعتی گرایش تولید بررسی کیفیت خدمات دوسویه بین تولیدکننده و تأمینکننده در شرکت روغن گلکاران بم مقدمه برای چندین دهه، کیفیت خدمات یک حوزه اصلی جذاب بوده است. رابطه کیفیت خدمات با عملکرد کسب و کار، کاهش هزینه، رضایت مشتریان، وفاداری مشتریان و سودآوری اثبات شده است (علیمحمدلو و همکاران، 1389: 24). اگر چه کیفیت خدمات در گذشته توسط محققین زیادی از دیدگاه مختلف بررسی شده است، بیشتر این مطالعات بر روی سازمانهای خدماتی تأکید داشتند و به زنجیره تأمین توجهی نداشتند. نیکس نشان داد که یک توافق