پروپوزال بررسی عوامل رضایتمندی بیمه شدگان طلایی در بیمارستانهای خصوصی سطح رشت

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پروپوزال نوع فایل : .doc( قابل ویرایش و آماده ارائه ) تعداد صفحه 23 صفحه قسمتی از متن .doc : مقدمه در عصر حاضر نظر مشتری پایهای برای سنجش فرآیندها و شیوهای برای توانمندسازی مجموعه افراد درگیر در ارایه خدمات و مشارکت در تصمیمگیری مهم فراهم می کند. زیربنای نظری دیدگاه مشتری گرایی، توجه به مشتری و کیفیت است و اندازه گیری رضایت مشتریان، عامل مهمی در جنبش کیفیت سازمانها است (بیک زاده و همکاران، 1391، 68). خدمات به مشتریان شامل کلیهی اموری است که سازمانها به منظور جلب رضایت مشتریان و کمک آنها برای حصول بیشترین ارزش از محصولات یا خدمت ارائه شده انجام می دهد (روستاو همکاران،