پروپوزال ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند (مطالعه موردی صنعت لوازم خانگی ایران)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پروپوزال نوع فایل : .doc( قابل ویرایش و آماده ارائه ) تعداد صفحه 28 صفحه قسمتی از متن .doc : مقدمه امروزه سرمایه اصلی بسیاری از کسب و کارها ، نام های تجاری آن هاست . برای دهه ها ، ارزش یک شرکت برحسب املاک ، سپس دارایی های ملموس ، کارخانه ها و تجهیزاتش اندازه گیری می شد. با این حال ، اخیرا به این نتیجه رسیده اند که ارزش واقعی یک شرکت ، جایی بیرون از آن ، یعنی در ذهن مصرف کنندگان و مشتریان قراردارد. یک نام تجاری چکیده ای از هویت ، اصالت ، ویژگی ها و تفاوت هاست .یک نام تجاری این اطلاعات