پروپوزال اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر کاهش افسردگی و رفتارهای پرخاشگرانه مادران با فرزندان مبتلا به اختلالات یادگیری

دانلود فایل

پروپوزال اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر کاهش افسردگی و رفتارهای پرخاشگرانه مادران با فرزندان مبتلا به اختلالات یادگیری

1553778849 5739 - پروپوزال اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر کاهش افسردگی و رفتارهای پرخاشگرانه مادران با فرزندان مبتلا به اختلالات یادگیری

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پروپوزال نوع فایل : .doc( قابل ویرایش و آماده ارائه ) تعداد صفحه 16 صفحه قسمتی از متن .doc : بیان مساله: یکی از مشکلات تحصیلی که باعث مراجعات مکرر والدین به کلینک های بالینی می شود، اختلالات یادگیری است. در طبقه بندی DSM-IV ، اختلال یادگیری Learning disorders زمانی تشخیص داده می شود که پیشرفت در آزمون های استاندارد شده برای خواندن، ریاضیات و بیان نوشتاری به طور قابل ملاحظه ای زیر حد مورد انتظار بر حسب سن، تحصیلات و سطح هوشی باشد (فلچر Fletcher, I. M و موریس Morris, R. D ، 2007). کودکان مبتلا به اختلال یادگیری در یک یا چند فرایند اساسی شناختی دخیل در