پرسشنامه بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکتها

هدف بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکتهای تولیدکننده (مدیریت ارتباط با مشتریان، محصول متمایز، خدمات به مشتری، تحقیقات بازاریابی، شبکه توزیع، قابلیت بازاریابی اینترنتی، عملکرد بازاریابی) تعداد سوال: 35 تعداد بعد: 7 شیوه نمره گذاری: دارد تفسیر نتایج: دارد منبع: محقق ساخته (سفارش) نوع فایل: word 2007 همین الان دانلود کنید قیمت: 36000 تومان توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.