پرسشنامه اثر ویژگی های شرکت بر روی شخصیت برند و بر رفتار مصرف کننده

دانلود فایل

پرسشنامه اثر ویژگی های شرکت بر روی شخصیت برند و بر رفتار مصرف کننده

1572628132 8233 - پرسشنامه اثر ویژگی های شرکت بر روی شخصیت برند و بر رفتار مصرف کننده

هدف : بررسی اثر ویژگی های شرکت بر روی شخصیت برند و بر رفتار مصرف کننده (اندازه سازمان، چابکی سازمان، شایستگی سازمان، هوش سازمان، فعال بودن سازمان، هیجان سازمان، شهرت سازمان، ارتباط سازمان، قصد خرید) تعداد سوال: 45 تعداد بعد: 9 شیوه نمره گذاری: دارد تفسیر نتایج: دارد منبع: محقق ساخته (سفارش) نوع فایل: word 2007 همین الان دانلود کنید قیمت: 33000 تومان توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.