پاورپوینت هستی شناسی صلح بین الملل

دانلود فایل

پاورپوینت هستی شناسی صلح بین الملل

 

پاورپوینت هستی شناسی صلح بین الملل شامل 50 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی ، اقتصاد و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

منشور سازمان ملل متحد که سند موسس این سازمان است در مقدمه خود زیست همراه با مدارا و تساهل را از پیش شرط های برقراری صلح می داند:

ما مردمان ملل متحد با تصمیم به محفوظ داشتن نسل های آینده از بلای جنگ، . . . با اعلام مجدد ایمان خود به حقوق بنیادین بشر و به کرامت و ارزش انسان، . . . و برای نیل به این اهداف به مدارا کردن و زیستن در صلح با یکدیگر با روحیه حسن همجواری مصمم شده ایم ….

اعلامیه جهانی حقوق بشر در ماده 26 خود در خلال تبیین شیوه صحیح آموزش و پرورش بیان می کند: آموزش باید حسن تفاهم، گذشت و احترام به عقاید مخالف و دوستی میان ملل و گروه های نژادی یا مذهبی را ترویج نماید.

مقدمه اساسنامه یونسکو نیز تصریح می کند:از آنجا که جنگ از ذهن و فکر آدمیان آغاز می شود، حفاظت و دفاع از صلح نیز باید در ذهن و فکر بشر ساخته و پرداخته شود. . . صلح پایدار، باید بر اساس همبستگی معنوی و عقلانی بشر بنا شود.

یکی از مهمترین اسناد بین المللی در خصوص ترویج زیست بین المللی بر مبنای مدارا و تکثر گرایی، "اعلامیه اصول مدارا" است که در 16 نوامبر 1995 در یونسکو تدوین و تصویب گردید. و این تاریخ، هر ساله روز جهانی مدارا نامیده شد.

و …

فهرست مطالب

مقدمه
چهارچوب تئوریک مفهوم صلح
صلح مثبت و منفی
صلح در روابط بین الملل
واقع گرایی و صلح
سازه انگاری
پایان

 

عنوان : هستی شناسی صلح بین الملل

فرمت : پاورپوینت

حجم : 412 کیلوبایت

تعداد صفحات : 50

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

ec9j 3وهستی شناسی صلح بین الملل - پاورپوینت هستی شناسی صلح بین الملل

دانلود فایل