پاورپوینت نقشه راه کارگروه سازماندهی مد و لباس
نوع فایل power point
قابل ویرایش 27 اسلاید
قسمتی از اسلایدها
بیانیه مأموریت
کارگروه (بنیاد) ساماندهی مد و لباس در قالب مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی
دستیابی به ارزش ها و چشم انداز مشترک استقرار مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی از طریق تعالی عملیاتی و تولید صنعتی انبوه و سفارشی جهت دستیابی به استانداردهای عملیاتی سازی
ایجاد فرهنگ زنده، پویا و مستمر حجاب مشتاقانه درونی و بیرونی در راستای تحقق ارزشهای مشترک در حیطه جغرافیائی کشور و تعمیم آن با فعالیت منسجم و یکپارچه از طریق وسایل ارتباطات جمعی
ایجاد یک مجموعه یادگیرنده و یاد دهنده (Learning Organization) از طریق ایده یابی، نمونه سازی، انبوه سازی، بازبینی و اصلاح دائمی براساس مکتب مدیریت دانائی و با تمرکز بر خلاقیت و نوآوری مداوم
دستیابی به بازارهای هدف داخلی و خارجی براساس استراتژیهایی کارساز علمی و عملی
حمایت و پشتیبانی همه جانبه اندیشمندان، طراحان و تولید کنندگان در تمامی ابعاد بویژه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و قانونی اعم از امکان سنجی، اعتبارسنجی، جریان شناسی و تعامل سازنده با آنان و همچنین فضاسازی لازم جهت تربیت و بالندگی نسل آینده
تعیین و استقرار یک نظام جامع ارتقای شاخص های بهره وری و اثربخشی، تعیین استراتژی و عملیاتی سازی جهت ایجاد تسهیلات ورود کارگزاران عرصه مد و لباس به چرخه تولید در یک فضای رقابتی و ارتقای مستمر کیفیت خدمات
توسعه گفتمان ملی مد و لباس اسلامی – ایرانی
بیانیه ارزش های مشترک مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی
در قالب ساماندهی مد و لباس
ما اندیشمندان حوزه و دانشگاه، مدیران، طراحان و نمایندگان مصرف کنندگان (در نشست ملی مورخه 89/12/18 درباره مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی) با عنایت به ارزشهای دینی، ملی، جهانی متفقاً سه ارزش ذیل را بعنوان ارزشهای مشترک جهت ایجاد نظام مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی در قالب بنیاد ساماندهی مد و لباس برگزیدیم:
هویت اسلامی – ایرانی بنحویکه با تلفیق یکپارچه و همسوی ارزشهای پوشش در اسلام و همچنین پوشش ملی و محلی ایرانیان از گذشته تا کنون نظام مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی معرف مبانی فوق بوده و حاوی پیام هویت و اصالت اسلامی – ایرانی باشد.
شادابی با تمرکز بر ارتقای سرشادی، کرامت و انگیزش مصرف کنندگان، استفاده از مواد و رنگ هایی که بویژه موجب نشاط مصرف کنندگان و سایرین شده و بتواند انرژی مثبت توأم با احترام و وقار متقابل را منتقل نماید.
سلامت با تمرکز بر ارتقای مستمر کیفیت مواد و تولید، تضمین و کنترل کیفی مداوم و تولیدات پاک در راستای حفظ محیط زیست در جهت ایجاد رضایت بیشتر مشتریان با اتکای به مبانی اخلاقی و اعتقاد به حقوق مساوی برای همه از طریق تولید محصولات متنوع با قیمت مناسب، تحویل به موقع، خدمات پس از فروش، و افزایش اشتهار (برند)
فهرست مطالب و اسلایدها
1) تعاریف
2) یک مدل نوین جهانی عملیاتی سازی استراتژی
3) بیانیه مأموریت، ارزش های مشترک، چشم انداز مشترک و استراتژی اصلی مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی در حوزه مد و لباس
4) استراتژیهای بخشی مربوط به فرایندهای انجام کار
– استراتژیهای فرآیند برنامه ریزی کلان
– استراتژیهای فرآیند پژوهش و طراحی
– استراتژیهای فرآیند تولید
– استراتژیهای فرآیند بازرگانی و تبلیغات
– استراتژیهای فرآیند مدیریت سرمایه های انسانی
– استراتژیهای فرآیند فناوری
– استراتژیهای فرآیند ساختار
– استراتژیهای فرآیند مالی – اقتصادی
– استراتژیهای فرآیند ارتباطات و روابط عمومی
– استراتژیهای فرآیند پشتیبانی
5) پیشنهادهای اجرایی برای تحقق مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی در قالب ساماندهی مد و لباس
6) ساختار معین فرآیندهای مدیریت پوشش
7) مدل جامع مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی
8) فازبندی پروژهای مشخص شده جهت عملیاتی سازی ساماندهی مد و لباس