پاورپوینت نخبه گرایی دموکراتیک چیست

دانلود فایل

پاورپوینت نخبه گرایی دموکراتیک چیست

 

پاورپوینت نخبه گرایی دموکراتیک چیست شامل 40 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

بدیهی است آرمانهای دموکراتیک لزوماً با واقعیت مطابقت نمی کنند و این واقعیت که توسل به دموکراسی توسط مقامات حاکم امروز به گونه ای پیوسته صورت می گیرد چندان چیزی درباره ی ترکیب واقعی شکلهای مختلف نظام حکومتی نشان نمی دهد. در واقع نظریه پردازان دموکراسی در مورد تواناییهای بالقوه و محدودیتهای شکلهای دخالت دموکراتیک در جوامع امروزی اختلاف نظر دارند.

 

نخبه گرایی دموکراتیک

یکی از نافذترین نظریات درباره ی طبیعت و محدودیتهای دموکراسی امروزی توسط ماکس وبر، و به صورت نسبتاً تعدیل شده ای توسط جوزف شومپیتر ارائه گردیده است. (Schumpeter, 1976) مفاهیمی که آنها عنوان کرده اند گاهی به عنوان نظریه ی نخبه گرایی دموکراتیک نامیده شده است.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه
نخبه گرایی دموکراتیک
دیدگاه ماکس وبر
اندیشه های جوزف شومپیتر
نظریه های کثرتگرا
انتقادها و ارزیابی نظریه ها
پایان

 

عنوان : نخبه گرایی دموکراتیک چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 304 کیلوبایت

تعداد صفحات : 40

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

5qfv 3ونخبه گرایی دموکراتیک چیست - پاورپوینت نخبه گرايی دموکراتيک چیست

دانلود فایل