پاورپوینت میراث فرهنگی ناملموس

دانلود فایل

پاورپوینت میراث فرهنگی ناملموس

 

پاورپوینت میراث فرهنگی ناملموس شامل 59 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی، علوم سیاسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

جهانِ رو به رشد و توسعه روزافزون تمدّن، دستاوردهای پیشین بشر را تحت الشعاع قرار داده است و مسائل انسانی را کم کم به حاشیه می راند. انسان، به عنوان بانی تمدن امروزی، باید خود را از خطر تولیدات صنعتی و یافته های خود مصون بدارد و بدین منظور، حفظ و حراست و تقویت مسائل انسانی را در راستای برنامه های خود نهاده است تا بتواند روند رو به رشد جهان امروز را در مسیری منطقی، عقلی و تکاملی هدایت کند، وگر نه، هیولای بی رحم صنعت، انسان را نابود خواهد کرد.

روند جهانی سازی، صنعتی شدن، مهاجرت های روستایی و شرایط زندگی شهری امروزی و … فرهنگ ملل را مورد هجوم قرار داده است. جهت حفظ و حراست از هویّت فرهنگی در برابر موج جهانی شدن، اندیشه مندان و سیاستمداران کشورهای صنعتی، به عنوان سردمداران رشد و توسعه تمدن امروزی، مجبور شده اند تا در پی عوامل مهم و تأثیرگذار، طرح «میراث فرهنگی ناملموس و شفاهی» را مطرح سازند که یکی از آرزوها و خواسته های دیرین دلسوزان و فرهیختگان کشورهای در حال توسعه و عقب مانده بود ؛ چون داد و فغانشان از زوال فرهنگ های بومی و ملّی شان به گوش کسی نمی رسید و جواب دغدغه های فکری شان را با نیشخندهای تُند و مسخره آمیز می شنیدند.

و …

فهرست مطالب

مقدمه
سرگذشت کنوانسیون
تعریف
میراث فرهنگی ملموس و ناملموس
برنامه های اصلی یونسکو برای میراث فرهنگی ناملموس
ضوابط و مقرّرات
پایان

 

عنوان : میراث فرهنگی ناملموس

فرمت : پاورپوینت

حجم : 428 کیلوبایت

تعداد صفحات : 59

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

79uf 4ومیراث فرهنگی ناملموس - پاورپوینت میراث فرهنگی ناملموس

دانلود فایل