پاورپوینت رنزو پیانو و زاها حدید

دانلود فایل

پاورپوینت رنزو پیانو و زاها حدید (معرفی 2 معمار معاصر معروف جهان) ، در حجم 66 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

 

بخشی از متن:
رنزو پیانو ابتدا برای تحصیل معماری به دانشگاه فلورانس رفت. در دورهٔ اشغال دانشگاه‌های ایتالیا بوسیلهٔ دانشجویان در میلان نزد فرانکو البینی به یادگیری عملی حرفهٔ معماری پرداخت.در ۱۹۶۴ تحصیلات خود را در رشتهٔ معماری در پلی‌تکنیک میلان با پایان نامه‌ای دربارهٔ ساختمانهای عربی در قسمتهای داخلی لیگوریا به پایان برد و به همکاری با استادش مارکو تسانوسو  پرداخت.
به لطف پدر، که مانند چهار عمو و برادرش همه پیمانکار ساختمانی بودند، بی درنگ امکان آشنایی با زندگی کارگاهی و تجربه حرفه‌ای را به دست آورد و اولین روابط حرفه‌ای خود را با مشتریان پایه گذاشت. از ۱۹۶۵ تا ۱۹۷۰ بین انگلستان و ایالات متحده در سفر بود تا تحصیلات خود را تکمیل کند.در همین دوران با ژان پرووه (۱۹۰۱-۱۹۸۴) ، معمار فرانسوی آشنا می‌شود و دوستی پایدار و پر ثمری را با او آغاز می‌کند. ژان پرووه بعدها رییس ژوری گزینش طرح پروژهٔ مرکز پمپیدو شد. از سال ۱۹۷۱ تا ۱۹۷۷ با ریچارد راجرز در طراحی مرکز ملی هنر و فرهنگ ژرژ پمپیدو همکاری داشت.
زاهاحدید در سال 1950در بغداد به دنیا آمد ایشان مدرک ریاضیات خود را از دانشگاه آمریکاییروت اخذ کردوسپس برای تحصیل راهی مدرسه معماری لندن شد زاها حدید که در حال حاضر تبعه و شهروند انگلستان می باشداز سال 1972 در انجمن معماری لندن به تحصیل در رشته معماری پرداخت ودر سال 1977موفق به دریافت مدرک خود گردیداو پس از اتمام تحصیلات به دفتر معماری متروپولیتن و به همراه همکاران خودتدریس در مدرسه معماری پرداخت و بعدها تا سال1987آتلیه شخصی اش را در مدرسه سرپرستی نمود.
و…

 

فهرست مطالب:
بخش اول: معرفی رنزو پیانو
معرفی معمار
موزه منیل
مرکز فرهنگی تیژبائو
دفتر کارگاه ساختمانی رنزو پیانو
آکادمی علوم کالیفرنیا
مجموعه فرهنگی ژرژ پمپیدو
موزه پل کلی
کتابخانه مورگان
بخش دوم: معرفی زاها حدید
زندگینامه زاها حدید
حدید اساس معماری را در نحوه فکر کردن به آن می داند
مشهور ترین پروژه های ساخته شده حدید
مشهور ترین پروژه های در حال ساخت حدید
ایستگاه آتش نشانی ویترا
ساختمان مرکزی ب م و
مرکز آبی لندن
مرکز هنرهای معاصر سین سیناتی آمریکا
برج مارپیچی
برجهای در هم تنیده دبی
ایستگاه پرش اسکی اتریش
سکوی پرش اسکی اتریش
ایستگاه قطار سریع السیر ناپل
مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو

 

این فایل با فرمت پاورپوینت در 66 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت فرانک لوید رایت(14 اسلاید)

دانلود فایل