پاورپوینت در مورد مدیریت اسناد و بایگانی
پاورپوینت در مورد مدیریت اسناد و بایگانی فرمت فایل : ppt قابل ویرایش تعداد اسلایدها : 33 اسلاید بخشی از اسلایدها : مدیریت امور دفتری: مجموعه اصول و روشهایی است که ناظر بر دریافت و ثبت، تهیه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای گردش نامه های اداری در کلیه سطوح سازمانی می باشد. امور دفتری یا سیستم گردش نامه های اداری: دریافت،ثبت،ارجاع،پیگیری و صدور می شود و هر کدام از مراحل مذکور نیز از اقدامها و مراحل جزئی تری برخوردار می باشد.