پاورپوینت درس 13 علوم تجربی پایه سوم دبستان (ابتدایی): هر کدام جای خود (2)

- پاورپوینت درس 13 علوم تجربی پایه سوم دبستان (ابتدایی): هر کدام جاي خود (2)

پاورپوینت درس 13 علوم تجربی پایه سوم دبستان (ابتدایی): هر کدام جای خود (2)

 

 

 

 

 

نوع فایل: power point

فرمت فایل: ppt and pptx

قابل ویرایش 22 اسلاید

 

قسمتی از متن پاورپوینت:

هر کدام جای خود (2) فصل سیزدهم درس در یک نگاه انواع جانوران مهره دار: جانورانی هستند که در بدن خود ستون مهره دارند مانند ماهی، گوسفند، عقاب و مار. بی مهره: جانورانی هستند که در بدنشان ستون مهره ندارند مانند کرم، عقرب، پروانه، مورچه، حلزون و زنبور. جانواران مهره دار به پنج گروه تقسیم می شوند: ماهی ها دوزیستان خزندگان پرندگان پستانداران خزندگان جانورانی هستند که دست و پا ندارند یا دست و پای کوتاه دارند و هنگام حرکت شکمشان روی زمین کشیده می شود. بدن آن ها از پولک های سختی پوشیده شده است. خزندگان تخم گذار هستند. در خشکی زندگی می کنند و شش دارند. مانند: مار، مارمولک، سوسمار، کروکودیل و لاک پشت. لاک پشت و مار دریایی هم شش دارند و برای نفس کشیدن به سطح آب می آیند. مارها بسیار برای انسانها مفید هستند از سم آن ها برای تهیه دارو استفاده می شود. از پوست و پولک آن ها کیف و کفش ساخته می شود و با خوردن حشرات و جانوران کوچک از رشد جمعیت آن ها جلوگیری می شود. پستانداران پستانداران جانورانی هستند که بچه می زایند و به بچه های خود شیر می دهند. در خشکی زندگی می کنند و شش دارند. بدنشان از پشم و مو پوشیده شده است. مانند: روباه، خرگوش ، شیر، پلنگ ، گربه ، گاو و شتر. از پستاندارانی مانند گوسفند، گاو، شتر و بز استفاده های زیادی می شود. از شیر و گوشت آن ها برای خوردن و از پشم و پوست آن ها برای تهیه پوشاک، فرش و گلیم استفاده می شود. بیشتر پستانداران برای حرکت از دست و پا استفاده می کنند. خرگوش و کانگورو هنگام حرکت می جهند. وال پستانداری است که در آب زندگی می کند. خفاش پستانداری است که می تواند پرواز کند. پرندگان بدن پرندگان از پر پوشیده شده است و بیشتر آن ها بوسیله ی بال هایشان می توانند پرواز کنند. پرندگان تخم گذارند و با شش تنفس می کنند. مانند: مرغ ، طوطی، گنجشک ، عقاب ، شترمرغ و پنگوئن. بعضی پرندگان نمی توانند پرواز کنند مانند: خروس، شترمرغ و پنگوئن. از فراز آسمان تا روی زمین عقاب از بالای صخره مار را می بیند و برای گرفتن آن شیرجه می رود تا با چنگال های خود آن را بگیرد اما مار خود را در سوراخ پنهان می کند. گفت و گو عقاب چگونه حرکت می کند؟ مار چگونه خود را به سوراخ می رساند؟ مار، دست و پا ندارد و روی زمین می خزد. مار از گروه خزندگان است. برخی از خزندگان مثل مارمولک دست و پای کوتاهی دارند و هنگام حرکت شکمشان را روی زمین می کشند. روی بدن مارها و خزندگان دیگر را پولک های سختی پوشانده است. عقاب با بال هایش پرواز می کند. بدن عقاب را پر پوشانده است. 

 

این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است.

 

با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته بندی مطالب سعی شده یادگیری مطالب را برای دانش آموزان عزیز تسهیل بخشیم.

 

با انتخاب این پاورپوینت از تدریس و آموزش لذت خواهید برد.

 

بدیهی است عناوین و مطالب و اسلایدها توسط دبیران مجرب و دلسوز در جهت گسترش علم و دانش روزافزون همه دانش آموزان علم با ظرافت خاص جمع آوری شده است.

 

مناسب برای معلمان، دانش آموزان و اولیای گرامی برای یادگیری بهتر دانش آموزان عزیز

 

اگرمشکلی در خرید داشتید می توانید از مرورگر ( فایرفاکس، اکسپلورر یا کروم ) استفاده کنید و یا بانک عامل خود را تغییر دهید.

 

ضمنا در صورت نبود کافیست، پاورپوینت مد نظرتان در هر مقطع و پایه تحصیلی، از طرق تلگرام با ما در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن پاورپوینت شما آماده و تحویل داده شود.

 

محصولات مرتبط

پکیج پاورپوینت های درس علوم تجربی پایه سوم دبستان (ابتدایی): (فصل اول الی فصل چهاردهم)

پاورپوینت درس 1 علوم تجربی پایه سوم دبستان (ابتدایی): زنگ علوم

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه سوم دبستان (ابتدایی): خوراکی ها

پاورپوینت درس 3 علوم تجربی پایه سوم دبستان (ابتدایی): مواد اطراف ما

پاورپوینت درس 4 علوم تجربی پایه سوم دبستان (ابتدایی): اندازه گیری مواد

پاورپوینت درس 5 علوم تجربی پایه سوم دبستان (ابتدایی): آب ماده ای با ارزش

پاورپوینت درس 6 علوم تجربی پایه سوم دبستان (ابتدایی): زندگی ما و آب

پاورپوینت درس 7 علوم تجربی پایه سوم دبستان (ابتدایی): نور و مشاهده‌ی اجسام

پاورپوینت درس 8 علوم تجربی پایه سوم دبستان (ابتدایی): جست و جو کنیم و بسازیم

پاورپوینت درس 9 علوم تجربی پایه سوم دبستان (ابتدایی): نیرو همه جا (1)

پاورپوینت درس 10 علوم تجربی پایه سوم دبستان (ابتدایی): نیرو همه جا (2)

پاورپوینت درس 11 علوم تجربی پایه سوم دبستان (ابتدایی): بکارید و ببینید

پاورپوینت درس 12 علوم تجربی پایه سوم دبستان (ابتدایی): هر کدام جای خود (1)

پاورپوینت درس 13 علوم تجربی پایه سوم دبستان (ابتدایی): هر کدام جای خود (2)

پاورپوینت درس 14 علوم تجربی پایه سوم دبستان (ابتدایی): از گذشته تا آینده

برای دانلود کلیک کنید