پاورپوینت جنگ های رهایی بخش

دانلود فایل

پاورپوینت جنگ های رهایی بخش

 

پاورپوینت جنگ های رهایی بخش شامل 29 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی ، اقتصاد و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

تعریف جنگهای رهایی بخش

جنگ رهایی بخش عبارت است از مبارزات و پیکارهای ملی و مردمی که در اثر یک ایدئولوژی ملی گرایانه بوجود آمده ، و در این جنگ اصل برابری ، برادری و آزادیمطرح می‌باشد.

 

نگرش کلی

تاریخ کشورهای به استقلال رسیده افریقا ، آسیا و آمریکای لاتین نمونه‌های فراوانی از این جنگها و مبارزات ملی و مردمی را داشته است. در دهه گذشته جنبه ایدئولوژی ملی گرایانه (ناسیونالیستی) این جنگها برای مبارزین بسیار قوی و جذاب بوده است، و بانیان این مسلک سیاسی ، روشنفکران مروج این افکار و عقاید ضد استعماری و سیاستمداران گوناگونی که رهبری این جنگها را بر عهده داشتند، از محبوبیت فراوانی برخوردار بودند.

و …

فهرست مطالب

تعریف جنگهای رهایی بخش

نگرش کلی

تاریخچه

آغاز جنگهای رهایی بخش

نتایج جنگهای رهایی بخش

پایان

 

عنوان : جنگ های رهایی بخش

فرمت : پاورپوینت

حجم : 584 کیلوبایت

تعداد صفحات : 29

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

fko5 3وجنگ های رهایی بخش - پاورپوینت جنگ های رهایی بخش

دانلود فایل