پاورپوینت اصول مصاحبه بالینی

دانلود فایل

پاورپوینت اصول مصاحبه بالینی

 

پاورپوینت اصول مصاحبه بالینی شامل 104 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

درمصاحبه کلینیکی پرسیدن برخی سؤال ها و نپرسیدن برخی دیگر نیاز به تخصص مصاحبه کننده دارد

 مصاحبه یکی از روش های بسیار معتبر و رایج تشخیص و ارزشیابی می باشد و شاید بتوان آن را از اولین روشهایی دانست که بشر در این مورد به کار برده است. بن جانسون می گوید تا تو را ببینم و بسیاری از روانشناسان نیز معتقدند اگر بخواهیم اطلاعاتی در مورد شخصی بدست آوریم و او را بشناسیم چرا از خود او نپرسیم(دانشمند، ۱۳۵۷). 

مصاحبه را به رابطه کلامی چهره به چهره تعریف کرده اند که مانند سایر روشهای ارزشیابی شخصیت و تشخیص برای گردآوری اطلاعاتی به منظور شناخت ویژگی های فرد صورت می گیرد. بر خلاف آنچه در مکالمات روزمره خود با افراد مشاهده می کنیم مصاحبه در تشخیص و ارزشیابی شخصیت رابطه کلامی است که برای تحقق هدف مشخصی ایجاد می گردد. این کنش متقابل کلامی همه گاه واجد ارزش درمانی می باشد و لذا انجام آن را به وسیله افراد تعلیم دیده توصیه کرده اند. 

تعریف مصاحبه

 تعاریف متعددی برای مصاحبه توسط متخصصین به عمل آمده ازآن جمله:

و …

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف مصاحبه

مصاحبه کلینیکی

انواع مصاحبه کلینیکی

کاربرد مصاحبه

برگزاری مصاحبه

ضروریات و تکنیک های مصاحبه

مصاحبه درمانی

مقاومت و حل آن در مصاحبه

اشتباهات مصاحبه و راه حل آنها

پایان

 

عنوان : اصول مصاحبه بالینی

فرمت : پاورپوینت

حجم : 588 کیلوبایت

تعداد صفحات : 104

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

4rf 1واصول مصاحبه بالینی - پاورپوینت اصول مصاحبه بالینی

دانلود فایل