پاورپوینت آماده تدریس پایش همودینامیک

- پاورپوینت آماده تدریس پایش همودینامیک

پاورپوینت آماده تدریس پایش همودینامیک

این فایل که در قالب پاورپوینت و در 87 اسلاید تهیه و تنظیم شده است قابل ویرایش بوده و ویژه تدریس مبحث همودینامیک و دانشجویان محترم کارشناسی ارشد می باشد.

 

اهمیت پایش همودینامیک – اصول اندازه گیری – اهداف پایش همودینامیک – روش های پایش همودینامیک – روش های غیر تهاجمی – روش های تهاجمی – مایعات دریافتی – راه های دفع – در چه مواقعی باید جذب و دفع بیمار کنترل شود – اختلالات مربوط به حجم مایع – هیپوولمی – علائم – اقدامات درمانی و مراقبت های پرستاری – هایپرولمی – جایگزینی داخل وریدی مایعات و الکترولیت ها – انواع محلول های کریستالوئیدی – محلول های ایزوتونیک – مانیتورینگ – انواع سیستم های مانیتورینگ – پالس اکسی متری – محدودیت های پالس اکسی متری – CVP – کاتتر شریان ریوی – PCWP – پایش فشار شریان ریوی و …. بخشی از مطالب مهم این فایل آموزشی می باشد.

 

 

 

علاقمندان به دریافت این فایل پس از انجام کامل مراحل خرید و پرداخت مبلغ اندک(6000 تومان) بلافاصله فایل و لینک دانلود آن را در صفحه آخر خرید و نیز در ایمیل خود دریافت خواهند نمود.

 

در صورت هرگونه نارضایتی از فایل و یا اشکال در دانلود فایل پس از پرداخت هزینه ،حداکثر تا 48 ساعت مشکل را به آدرس زیر ایمیل فرموده تا در اسرع وقت مشکل برطرف و یا وجه شما استرداد داده شود.

 

Heartman.ghasemabadi@gmail.com

 

برای دانلود کلیک کنید