نمونه کامل OKR اهداف شاخص ها نحوه محاسبه
نمونه OKR سازمان X شامل قسمت های ( بازاریابی –صرافی – اپلیکشن – واحد خدمات شامل قسمت های توریست و گردش کری و فروش کارت – حمل و نقل )
فایل اکسل شامل بیش از 40 KPI به همراه نحوه محاسبه – روش جمع اوری-نوع KPI – واحد مربوطه (صرافی -اپلیکشن -واحد بازاریابی- واحد سرویس ها)
فایل پاور پوینت شامل سرفصل های : 32 اسلاید
- OKR ـObjective & Key Results (اهداف و نتابج کلیدی)
- مزایا OKR
- نمونه شرکت ها
- نحوه نمره دهی
- نحوه هدف گذاری و ویژگی اهداف
- مثال کامل ( بیاننه ماموریت – اهداف – نحوه محاسبه )
OKR روشی برای تعریف و پیگیری اهداف و نتایج آنها است که معمولاً به صورت فصلی (3 ماهه) و سالانه تعریف می شود. OKRها عمومی هستند. بدین معنی که هر شخصی در شرکت باید قادر به دیدن این باشد که فرد دیگری در شرکت روی چه موضوعی کار می کند (و کارها در گذشته چگونه انجام می شده است). تدوین OKR از بالاترین سطح سازمان شروع می شود و با OKR تک تک افراد سازمان خاتمه می یابد. OKRهای این فصل، OKRهای فصول قبل یا سالهای قبل نیز باید در دسترس باشد.okr یکی از ابزار های مهم جهت پایش عملکرد و عارضه بابی در سازمان است .