مقاله در مورد بازاریابی (مطالعه موردی در مورد حلوا شکری دراج)

دانلود فایل

مقاله در مورد بازاریابی (مطالعه موردی در مورد حلوا شکری دراج)

1595831849 8524 - مقاله در مورد بازاريابي (مطالعة موردي در مورد حلوا شکري دراج)

توضیحات : مقاله در مورد بازاریابی (مطالعه موردی در مورد حلوا شکری دراج) در 18 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : مقدمه بازاریابی در دنیای امروز و در علم مدیریت از مهمترین ارکان بقای شرکت‌ها می‌باشد. بحث خود را با تعریف بازاریابی شروع می‌کنیم. بازاریابی عبارت است از تأمین رضایت مشتری به شیوه‌ای سودآورد. هدف دوگانه بازاریابی عبارت است از جلب رضایت مشتریان جدید، با دادن وعده ارزش برتر و حفظ مشتریان کنونی از طریق تأمین رضایت آنان. هر سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، خانگی یا جهانی بدون داشتن یک بازاریابی سالم هیچ موفقیتی نخواهد داشت. بسیاری از مردم چنین می‌پندارند که بازاریابی تنها به معنی فروش و تبلیغ است. امّا باید بدانیم که فروش و تبلیغ بخش نمایان (کوه یخ شناور)