مبانی نظری پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی
توضیحات : مبانی نظری پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی در 39 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی برخلاف تبلیغات در رسانههای سنتی، تبلیغات اینترنتی دارای دامنه وسیعی از انواع متنوع تبلیغات، بر حسب محتوا [1] (مانند تجاری، آموزشی)، شکل [2] (مانند مکان نمایش، اندازه، رنگ) و رفتار (مانند نحوه نمایش تبلیغات، زمانبندی نمایش تبلیغات) میباشد. در حال حاضر تبلیغات اینترنتی تبدیل به یکی از مهمترین اجزا طراحی وبسایتها شده است. واقعیت این است که محیطهای اینترنتی مانند وبسایتها با تبلیغات اینترنتی، تاثیر قابل توجهی بر پاسخهای شناختی، احساسی و رفتاری دارند (دایلی [3] ، 2004؛ اروگلو و همکاران [4]