مبانی نظری مدیریت روابط مشتریان ومدیریت دانش

دانلود فایل

مبانی نظری مدیریت روابط مشتریان ومدیریت دانش

1581746637 8524 - مبانی نظری مدیریت روابط مشتریان ومدیریت دانش

توضیحات: مبانی نظری مدیریت روابط مشتریان ومدیریت دانش در 74 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. فهرست مطالب : مبانی نظری مدیریت روابط مشتریان ومدیریت دانش فصل دوم :مبانی نظری تحقیق 2-1 مقدمه 2-2 مدیریت روابط مشتریان 2-2-1 تعریف مدیریت روابط مشتریان 2-2-2 اهداف مدیریت روابط مشتریان 2-2-2-1 اهداف از نظر بارنت 2-2-2-2 اهداف از نظر نول 2-2-2-3 اهداف از نظر ویلسون، دانیل ومک دونالد 2-2-2-4 اهداف از نظر کالا کوتا و رابنیسون 2-2-3 مدلهای مدیریت روابط مشتریان