مبانی نظری مدیریت آموزشی و فناوری های جدید اطلاعاتی و ارتباطی

دانلود فایل

مبانی نظری مدیریت آموزشی و فناوری های جدید اطلاعاتی و ارتباطی

1581747498 8524 - مبانی نظری مدیریت آموزشی و فناوری های جدید اطلاعاتی و ارتباطی

توضیحات : مبانی نظری مدیریت آموزشی و فناوری های جدید اطلاعاتی و ارتباطی در 24 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : 2-1- مقدمه نقش توجه وقصد یادگیری در فراگیری شناخت اهمیت ویژه ای دارد.نقش کنش دانش آموز در فراگیری شناختی کاملآ به نوع دانشی که قرار است فرا گرفته شود بستگی دارد. هر اکتسابی متضمن پردازش فعال اطلاعات در ذهن دانش آموز است. از این رو هیچ نوعی از یادگیری غیر فعال نیست.ممکن است دانش بیانی از طریق تجارب معمول با کار در دنیای ریزپردازنده ها و مشاهده وپردازش اطلاعات ارائه شده فراگرفته شود. پاره ای از روشهای جدید آموزشی به منظور بهره گیری از یادگیری ارادی وانگیزشی سعی در تحریک کیفیت دقت خود انگیخته دانش آموز دارد.روشهای جدید به طرق