مبانی نظری رفتار مصرف کننده ورزشی و فاکتورهای تأثیرگذار بر مصرف تماشاچیان ورزشی
توضیحات : مبانی نظری رفتار مصرف کننده ورزشی و فاکتورهای تأثیرگذار بر مصرف تماشاچیان ورزشی دارای 68 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : مبانی نظری 1.1.2 رفتار مصرف کننده رفتار مصرفکننده مطالعه اشخاص، گروهها یا سازمانها و فرایندهایی که آنها برای انتخاب کردن، تهیه کردن و رهایی یافتن از کالاها، خدمات، تجربیات یا ایده ها به منظور برآوردن نیازها بکار میگیرند و تأثیرات این فرایندها برمصرفکننده و جامعه است. رفتار مصرفکننده مباحثی را از روانشناسی، جامعهشناسی، انسانشناسی اجتماعی و علم اقتصاد برای شناخت رفتار مصرفکنندگان درهم میآمیزد. رفتار مصرفکننده تلاش میکند فرایندهای تصمیمگیری خریداران، شامل خریداران شخصی و خریداران گروهی را درک کند. در رفتار مصرفکننده سه گروه عوامل موثر بر رفتار