مبانی نظری رفتار مصرف کننده ورزشی و فاکتورهای تأثیرگذار بر مصرف تماشاچیان ورزشی

دانلود فایل

مبانی نظری رفتار مصرف کننده ورزشی و فاکتورهای تأثیرگذار بر مصرف تماشاچیان ورزشی

1591080193 8524 - مبانی نظری رفتار مصرف کننده ورزشی و فاکتورهای تأثیرگذار بر مصرف تماشاچیان ورزشی

توضیحات : مبانی نظری رفتار مصرف کننده ورزشی و فاکتورهای تأثیرگذار بر مصرف تماشاچیان ورزشی دارای 68 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : مبانی نظری 1.1.2 رفتار مصرف کننده رفتار مصرف­کننده مطالعه اشخاص، گروه­ها یا سازمان­ها و فرایندهایی که آنها برای انتخاب کردن، تهیه کردن و رهایی یافتن از کالاها، خدمات، تجربیات یا ایده ها به منظور برآوردن نیازها بکار می­گیرند و تأثیرات این فرایندها برمصرف­کننده و جامعه است. رفتار مصرف­کننده مباحثی را از روانشناسی، جامعه­شناسی، انسان­شناسی اجتماعی و علم اقتصاد برای شناخت رفتار مصرف­کنندگان درهم می­آمیزد. رفتار مصرف­کننده تلاش می­کند فرایندهای تصمیم­گیری خریداران، شامل خریداران شخصی و خریداران گروهی را درک کند. در رفتار مصرف­کننده سه گروه عوامل موثر بر رفتار