مبانی نظری خرید ناگهانی، خرید تکانشی، خرید ناگهانی در اینترنت

دانلود فایل

مبانی نظری خرید ناگهانی، خرید تکانشی، خرید ناگهانی در اینترنت

1582032567 8524 - مبانی نظری خرید ناگهانی، خرید تکانشی، خرید ناگهانی در اینترنت

توضیحات : مبانی نظری خرید ناگهانی، خرید تکانشی، خرید ناگهانی در اینترنت در 28 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : خلاصه ای از کار: 2-1- مقدمه شناخت رفتار مصرف کننده در محیط کسب و کار فاکتور مهمی برای دستیابی به فروش بیشتر و کسب سهم بیشتر بازار می باشد . خرید ناگهانی یا برنامه ریزی نشده از اجزا مهم رفتار مصرف کننده می باشد که می تواند سهم چشمگیری از فروش را به خود اختصاص دهد و می توان با اتخاذ راهکار های مناسب درصد فروش ناشی از خریدهای ناگهانی مشتری را بالا برد. …………. -2- مفهوم مشتری در گذر زمان مشتری شخصیتی