مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

دانلود فایل

مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

1597200947 8524 - مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

توضیحات : مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی در 23 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. فهرست مطالب : تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی اینترنت 2-2- تجارت الکترونیک 2-3- مراحل تجارت الکترونیک 2-3-1- چند مدل تجاری در تجارت الکترونیک 2-3-2- فروشگاه ها 2-3-3- گروه سوم( بازار) 2-3-4- جوامع مجازی 2-3-5- ارائه دهنده خدمات زنجیره ای- ارزشی 2-3-6- حراج یا مزایده الکترونیکی تجارت الکترونیکی از نوع تجارت با مشتری یا معامله با مصرف کننده (B2C) 2-4- بازاریابی الکترونیک: برقراری ارتباط با مشتریان 2-5- بازاریابی اینترنتی – بازاریابی الکترونیک 2-6- مدیریت روابط مشتری در بازار الکترونیک 2-7- خدمات موسسه ای 2-8- خدمات مشتری مداری 2-9- تاثیر طرح و کارایی وب سایت