مبانی نظری بازاریابی بانکی،مشتری گرایی، کیفیت ارائه خدمات به مشتریان

دانلود فایل

مبانی نظری بازاریابی بانکی،مشتری گرایی، کیفیت ارائه خدمات به مشتریان

1599459638 8524 - مبانی نظری بازاریابی بانکی،مشتری گرایی، كيفيت ارائه خدمات به مشتريان

توضیحات : مبانی نظری بازاریابی بانکی،مشتری گرایی، کیفیت ارائه خدمات به مشتریان در 74 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : فصل دوم: بازاریابی بانکی در ایران و ویژگیهای خدمات بانکی 1ـ2ـ بررسی زمینه و پیشینه بازاریابی در نظام بانکداری ایران در دوران پیش از انقلاب از جمله مسائل نظام بانکی، افزایش بی رویه بانکها طی سالهای منتهی به 1357 بود، به گونه ای که تعداد آنها به استثنای بانک مرکزی از 24 بانک در سال 1352 به 36 بانک در سال 1357 افزایش یافت. این تعداد شامل 7 بانک تخصصی، 26 بانک تجاری و 3 بانک گسترش ناحیه ای بود. از این میان 13 بانک مختلط با سهام خارجی حداقل 15 درصد و حداکثر 40 درصد