مبانی نظری اضطراب ریاضی
توضیحات : مبانی نظری اضطراب ریاضی در 18 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : مبانی نظری اضطراب ریاضی درس ریاضی از جمله دروسی است که عملکرد مناسب در آن همواره برای دانش آموزان و والدین آن ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و هست.اهمیت این رشته و مسائل مربوط به یادگیری آن منجر به شکل گیری تحقیقات عمده ای شده است که از آن جمله تحقیقات مربوط به نقش اضطراب ریاضی در یادگیری ریاضیات است. اضطراب ریاضی برای اولین بار در سال 1975توسط درگر [1] و آیکن به عنوان یک اصطلاح جدید برای توصیف دشواری نگرش دانش آموزان در رابطه با ریاضیات معرفی شد.پری [2] اضطراب ریاضی را عدم توانایی شخص