طرح درس هر کدام جای خود (2)، علوم سوم

- طرح درس هر کدام جای خود (2)، علوم سوم

طرح درس هر کدام جای خود (2)، علوم سوم

عنوان درس 13 کتاب علوم تجربی در پایه سوم دبستان، هر کدام جای خود (2) می باشد. در این درس دانش آموزان با برخی از گونه های مهره داران از جمله خزندگان، پرندگان و پستاندارن آشنا می شوند.

همچنین فراگیران با مشاهده و جمع آوری اطلاعات متنوع از ساختار بدن و زندگی مهره داران، آنها را با یکدیگر مقایسه کرده و طبقه بندی می کنند.

در این قسمت، دو طرح درس روزانه جهت تدریس این درس آورده ایم. این طرح درس ها جمعا دارای 6 صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.

طرح درس اول شامل 3 صفحه بوده و در آن پس از تعیین اهداف و انجام مراحل مقدماتی به سراغ تدریس درس رفته ایم. بعد از تدریس، ارزشیابی پایانی انجام شده و در نهایت به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود. ( توضیحات هر قسمت به طور کامل در طرح درس ذکر شده است. )

طرح درس دوم هم شامل 3 صفحه می باشد. مطالب این طرح درس بیشتر در مورد خزندگان و پرندگان بوده و تدریس آن با استفاده از روش اعضای تیم، در 8 مرحله انجام می شود.

لازم به ذکر است: در این مجموعه علاوه بر طرح درس های فوق، فایل راهنمای تدریس این درس ( در 4 صفحه ) و فایل پرسش و پاسخ سوالات آن ( در 2 صفحه )، نیز وجود دارد.

   هدیه این محصول : طرح درس روزانه علوم سوم ابتدایی، درس آب ماده ی با ارزش – پاورپوینت آموزش طرح درس نویسی

برای دانلود کلیک کنید