دانلود کاستوم رام هواوی آنر 5 ایکس Honor 5X اندروید 8.1

- دانلود کاستوم رام هواوی آنر 5 ایکس Honor 5X اندروید 8.1

دانلود کاستوم رام هواوی آنر 5 ایکس Honor 5X اندروید 8.1

 

 

 

 

 

دانلود کاستوم رام هواوی آنر 5 ایکس Honor 5X اندروید 8.1

 

 

از آنجایی که گوشی هواوی آنر 5ایکس یکی از پرفروش ترین گوشی های میان رده ی هواوی بود که کاربران بسیار زیادی در کشورمان نیز دارد و با توجه به اینکه تنها نسخه ی ارتقا یافته ی برای آن اندروید وزژن مارشمالو بود بر آن شدیم تا در این پست به معرفی کاستوم رام با اندروید 8.1 برای این گوشی و مدل Kiw-L21 و Kiw-L22 میپردازیم که ویژگی های فوق العاده ای را برای شما به همراه می آورد. سه ویژگی بزرگ برای این کاستوم رام عبارتست از  :

  • سبک و سریع
  • بهره وری از جدیدترین امکانات اندروید 8.1
  • آپدیت منظم

توجه داشته باشید که کاستوم رام زیر روی هر دو مدل KIW-L21 و KIW-L22 قابل نصب می باشد

 

بروزرسانی آذر 97

دانلود کاستوم رام اندروید 8.1 برای هواوی آنر 5X

هواوی Honor 5x محصول سال 2015 چینی هاست که به دلیل قیمت مناسب و امکانات خوبی مانند سنسور اثر انگشت و رم 2 و 3 گیگابایتی و پردازنده اسنپ دراگون مورد استقبال مردم قرار گرفت. این گوشی که هم اکنون بسیار زیاد در بازار موجود میباشد در ابتدا با خود اندروید 5.1 لالیپاپ را همراه داشت و بعدتر اندروید 6 را هم به طور رسمی دریافت کرد. اما این پایان کار برای Honor 5x خوش ساخت بود و دیگر تابحال اندروید رسمی جدیدتری برای آن عرضه نشده است.

 

کاستوم رام Honor 5x

 

Y6 II محصول سال 2016 هواوی است که در ایران نیز برای مدتی محبوب شد. این گوشی 5.5 اینچی با بهره گیری از 2 گیگ رم و پردازنده کایرین 620 یک دستگاه میانرده محسوب میشود. Y6 II که در ابتدا با اندروید 6 معرفی شد در ادامه نتوانست ورژن اندروید بالاتری را به خود ببیند لذا در این پست تصمیم داریم اندروید 7.1.2 بعنوان کاستوم رام برای گوشی شما معرفی کنیم. پس اگر دارنده یک دستگاه Y6 II هستید و میخواهید گوشی خود را به اندروید 7 نوقا بروزرسانی کنید این پست را دنبال کنید.

دانلود کاستوم رام هواوی آنر 5 ایکس Honor 5X اندروید 8.1

برای دانلود کلیک کنید