تحقیق عوامل مؤثر بر طرح تکریم ازدیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار

تحقیق عوامل مؤثر بر طرح تکریم ازدیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار امور اجتماعی تعداد صفحات : ۱۵۰ نوع فایل : ورد و قابل ویرایش چکیده تکریم ارباب رجوع به عنوان کلید واژهی این پژوهش است. یکی از هدف های اصلی هر سازمان جلب رضایت مشتریان و خدمات گیرندگان از طریق ارایه خدمات با کیفیت مطلوب است. از آنجا که ادامه فعالیت هر شرکتی در گروی مشتریان آن میباشد و رضایت مشتری ضامن موفقیت سازمان ها در محیط های رقابتی است، توجه به نیازها و خواسته های مشتریان اهمیت ویژه ای پیدا میکند لذا لزوم توجه مسئولان و مدیران سازمانها به ارباب رجوع و مشتریان ضروری است. مشتری خاستگاه تجارت،