تحقیق باموضوع مدیریت کیفیت فراگیر در خدمات کتابداری و اطلاعرسانی
![تحقیق باموضوع مديريت كيفيت فراگير در خدمات كتابداري و اطلاعرساني 1583668666 7162 - تحقیق باموضوع مديريت كيفيت فراگير در خدمات كتابداري و اطلاعرساني](https://file24.ir/temp/image/1583668666_7162.png)
توضیحات : مدیریت کیفیت فراگیر در خدمات کتابداری و اطلاعرسانی 26صفحه قالب ورد قابل ویرایش بخشی ازمتن: مقدمه هدف من از این مقاله برجستهکردن برخی از نتایج عمده پروژه دکترای خود [9 ] در موضوع مدیریت کیفیت در بخش خدمات کتابداری و اطلاعرسانی است. در این مقاله از میان مباحثی که در خود رساله به آن پرداختهام بیشتر به جوانب عملی خواهم پرداخت تا ملاحظات نظری. در عین حال احساس میکنم که لازم است بحث را با برخی تعاریف اساسی شروع کنم، چرا که کلماتی مثل کیفیت و سیستم در نظر افراد مختلف معانی متفاوتی دارند؛ به عبارت دیگر این کلمات هم معانی ضمنی و هم معانی صریح متفاوتی دارند. سازمانهای خدماتی کتابداری و اطلاعرسانی ــ کتابخانههای تخصصی، کارگزاران اطلاعرسانی، تولیدکنندگان پایگاههای اطلاعاتی، و…ــ مأموریتهای گوناگونی دارند که نسبتاً پایدار هستند و [علاوه بر آنها