تحقیق بازاریابی بانکی در ایران و ویژگیهای خدمات بانکی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : مبانی نظری وپیشینه تحقیق نوع فایل : .docx( قابل ویرایش و آماده ارائه ) تعداد صفحه 19 صفحه قسمتی از متن .docx : بازاریابی بانکی در ایران و ویژگیهای خدمات بانکی 1ـ2ـ بررسی زمینه بازاریابی در نظام بانکداری ایران بیان مسأله 2ـ2ـ مشکل اصلی: «محصول» 3ـ2ـ مشکلات مدیریتی و بازاریابی 4ـ2ـ ویژگیهای خدمات بانکی 1ـ4ـ2ـ ناملموس بودن عنوان صفحه 2ـ4ـ2ـ ارتباط خریدار و فروشنده و تولید و مصرف همزمان 3ـ4ـ2ـ عدم امکان ذخیره سازی و انبارکردن خدمات 4ـ4ـ2ـ بی اثباتی کیفیت خدمات 5ـ4ـ2ـ مسئولیت امانتداری 6ـ4ـ2ـ جریان دو طرفه اطلاعات بازاریابی بانکی در ایران و ویژگیهای خدمات بانکی 1ـ2ـ بررسی زمینه و پیشینه بازاریابی در نظام بانکداری ایران در