بررسی میزان رضایتمندی بیماران مراجعه کننده به اورژانس بیمارستانهای شهرستان اردبیل
چکیده
رضایت بیمار یکی از ابعاد کیفیت مراقبت را تشکیل می دهد و هدف نهایی از مطالعات رضایتمندی بهبـود کیفیـت خدمات بهداشتی درمانی و ارتقای مستمر مراکز بیمارستانی و اعتلای بهداشت و درمـان کشـور اسـت. بـه همـین منظـور رضایتمندی بیماران مراجعه کننده به اورژانس بیمارستانهای اردبیل توسط پرسشنامه ای کـه شـامل مشخصـات دموگرافیک بیمار و سؤالاتی در مورد پذیرش، خدمات پزشکان، خدمات پرستاری، تجهیزات و دارو و فضای فیزیکی بود، سنجیده شد.
15 صفحه ورد قابل ویرایش همراه با آمار و تحلیل های آماری