ادبیات نظری تحقیق وپیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p
![ادبیات نظری تحقیق وپیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p 1526203997 2718 - ادبیات نظری تحقیق وپیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p](https://file24.ir/temp/image/1526203997_2718.jpg)
فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری، بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p دارای 60 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع : انگلیسی وفارسی دارد