آموزش نرم افزار MineSight

- آموزش نرم افزار MineSight

آموزش نرم افزار MineSight

MineSight یک رابط سه بعدی کامل مدلسازی است که داده های خام را از منابع استاندارد (چالهای اکتشافی، نمونه های زیرزمینی، چالهای آتشباری، اطلاعات برداشت شده نفشه برداری و …) دریافت نموده و به برداشت اطلاعات زمین شاسی، ایجاد مدلهای بلوکی سه بعدی، تحلیل اقتصادی این مدلها و نهایتا دهه برنامه زمانی تولید کمک می کند.

MEDSYSTEM مجموعه ای از برنامه های تحلیلی قدیمی تر استکه از طریق یک منو گرافیکی در داخل MineSight  به نام MS Compass قابل دسترسی و اجرا هستند. این برنامه ها اعمالی مٹل انجام محاسبات آماری، زمین آماری، عملیات بر روی مدل بلوکی و درونیابی ھا را انجام می دهند.

این نرم افزار داده ها را به صورت باینری در فایل های خود بر اساس ساختاری که کاربر تعیین می کنند ذخیره می نمایند. دایرکتوری یا شاخه اصلی کاری حاوی داده های MEDSYSTEM گزارشات و پارامتر های ایجاد شده به وسیله سیستم است . در این شاخه اصلی به محض اینکه برای اولین بار نرم افزار شروع به کار می کند پوشه به نام msresources به طور خودکار ایجاد می‌گردد. پوشه ها و موضوعاتی که در این پوشه ایجاد می شوند در داخل MineSight در پنجره دیتا منیجر Data Manager دیده می شوند.

در این مجموعه دو آموزش با عناوین زیر گردآوری شده:

  1. آموزش نرم افزار MineSight 
  2. جزوه آشنایی با نرم افزر  MineSight
  3. جهت فراگیری گام به گام نرم افزار دیتای اولیه نیز در این مجموعه گنجانده شده است. 

تعداد صفحه: 215        فرمت: PDF

نمونه ای از آموزش را می توانید رایگان از اینجا دانلود کنید.

برای دانلود کلیک کنید