پاورپوینت در مورد فرصت سازی رسانه ای
نوع فایل : پاورپوینت ( Power Point ) قابل ویرایش
تعداد اسلاید ها : 36اسلاید
بخشی از اسلاید ها :
سیاستگذاری و برنامه ریزی برای فعالیتهای ارتباطات رسانه های سازمان.
سیاستگذاری و ارائه خط مشی و دستورالعملهای لازم در ارتباط با فعالیتهای سانه ای به روابط عموم ی های تابعه براساس سیاستهای ارتباطی سازمان.
تهیه و تنظیم آیین نامه های ارتباط با رسانه ها براساس سیاستهای ارتباط
رسانه ای سازمان.
تهیه مقاله، گزارش، تحلیل و تفسیر از برنامه ها و سیاستهای سازمان و ارسال به رسانه ها.
هماهنگی انجام مصاحبه های در خواستی از سوی خبرنگاران و تهیه گزارشهای خبری.
بررسی انتقادات و سئوالات مندرج در مطبوعات و انعکاس یافته در برنامه های صدا وسیما و ارسال آنها به مسئولان ذیربط و دریافت پاسخ برای انعکاس در رسانه ها.
تهیه و تولید خبر.
ترتیب دادن مصاحبه های اختصاصی – مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی با مسئولان سازمان و تهیه و توزیع اطلاعات تکمیلی با موضوع مورد مصاحبه بین خبرنگاران
برگزاری میزگردهای رادیو و تلویزیونی با حضور کارشناسان و مسئولین سازمان.
پوشش خبری و تصویری مراسم و برنامه های سازمان.
تهیه جوابیه، توضیح، اصلاحیه، تکذیبیه و تائیدیه برای مطبوعات و صدا و سیما
برگزاری سفرهای مطبوعاتی واعزام خبرنگاران برای بازدید از طرحهای شاخص
تهیه متون ارتباطی و رسانه ای برای مصاحبه مسئولان
تهیه وارسال زیرنویس های بیمه ای- درمانی ومقاله های تخصصی به مطبوعات وصدا وسیما
ارسال آگهی و رپرتاژ آگهی به مطبوعات،صدا و سیما
برگزاری جلسات ادواری با تهیه کنندگان و برنامه سازان صدا وسیما
هماهنگی پخش تیزرهای تبلیغاتی و آموزشی از صدا وسیما
ارتباط مستمر با شورای سیاستگذاری سلامت صدا و سیما