طرح درس الگوهای متقارن، ریاضی سوم

- طرح درس الگوهای متقارن، ریاضی سوم

طرح درس الگوهای متقارن، ریاضی سوم

در فصل 1 کتاب ریاضی پایه سوم ابتدایی، دانش آموزان با الگوهای متقارن آشنا می شوند. آن ها در این درس به مفهوم تقارن پی برده و می توانند با شمارش خانه ها در صفحه شطرنجی، تصاویر را کامل نمایند.

در این قسمت، طرح درسی روزانه جهت تدریس الگوهای متقارن آورده ایم. این طرح درس شامل 4 صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

در طرح درس مذکور پس از تعیین اهداف، ابزار و وسایل مورد نیاز برای تدریس در نظر گرفته شده و پس از ارزشیابی ورودی و ایجاد انگیزه به مرحله اصلی، یعنی ارائه درس می رسیم.

در مرحله اجرای تدریس، توضیحات لازم برای آموزش درس به همراه فعالیت های که معلم و دانش آموز باید انجام دهند ذکر شده است. پس از تدریس و انجام ارزشیابی پایانی، مطالب جمع بندی شده و به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

بهتر است قبل از تدریس، معلم شکل های متقارن مختلفی آماده نموده و در حین تدریس در اختیار دانش آموزان قرار داده تا به صورت گروهی آن را تکمیل کرده تا بازدهی کار بیشتر شود.

قابل ذکر است: در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق، فایل راهنما و روش تدریس الگوهای متقارن در 2 صفحه به همراه فایل پاورپوینت  آن در 13 اسلاید، نیز وجود دارد.

 

  هدیه این محصول : طرح درس روزانه آموزش عدد هزار به دانش آموزان سوم ابتدایی – آشنایی با دانشمندان معروف ریاضی ایرانی و خارجی

برای دانلود کلیک کنید