دانلود جدیدترین نقشه pdf شهر همدان و حومه با کیفیت بسیار بالا سال 99 در ابعاد بزرگ

- دانلود جدیدترین نقشه pdf شهر همدان و حومه با کیفیت بسیار بالا سال 99 در ابعاد بزرگ

دانلود جدیدترین نقشه pdf شهر همدان و حومه با کیفیت بسیار بالا سال 99 در ابعاد بزرگ

فایل pdf نقشه شهر همدان یک ابزار ضروری با ویژگی های فوق العاده ،که میشه باهاش کسب درآمد هم کرد.

حتما میپرسی مگه میشه بله با من همراه باش تا بگم چطوری

اول از همه داشتن این نقشه یعنی کل خیابانها و کوچه پس کوچه های شهر همدان تو گوشیته

دوم :جدیده، سال 99 تولید شده. من مشابه اون رو به صورت نقشه آفلاین تو اینترنت پیدا نکردم.

ابعاد این نقشه بزرگ و استاندارده(100*140 سانتیمتر) یعنی جزئیات زیادی رو تو این نقشه داری و میشه به راحتی ازش پلات گرفت و لمینیت کرد و رو دیوار محل کار ازش استفاده کرد.

سوم: نقشه وکتوره(پیکسلی  نیست) یعنی بیشترین کیفیت در کمترین حجم.این یعنی کیفیت نقشه ای که خواهی داشت بسیار بالاست و با بزرگنمایی از کیفیتش کم نمیشه.اسامی کوچه ها هم کاملا خواناست.

چهارم:بدون نیاز به اینترنت میتونی به راحتی ازش استفاده کنی.

پنجم: کارتوگرافی یا نحوه نمایش این نقشه، بسیار زیباست و حتی اماکن مهم  و جهت حرکت خیابانها رو هم روی این نقشه داری.

مقیاس نقشه هم 1:16,000 یعنی ١ سانتیمتر روی نقشه معادل 160 متر رو سطح زمینه

ششم: این نقشه شامل کلیه خیابانها مثل خیابانهای اصلی و فرعی،بلوار ها،کوچه ها،بن بست ها،میادین،آزادراه،تقاطعات هم سطح و غیر همسطح  رو داره.

هفتم: و از همه مهم تر میتونی باهاش پول در بیاری (کسب درآمد کنی) خیلیها دنبال یه نقشه دیواری تو محل کارشون هستند. میتونی از مشتری سفارش بگیری هزینه پلات و لمینیت رو هم از دفاتری که دستگاه پلات دارن رو بگیری یه سودی هم برای خودت در نظر بگیری و بهشون خدمات بفروشی.

 

گاهی اوقات کسایی که نقشه سفارش میدن،میخوان روی نقشه یه سری از مکانهای مد نظر خودشون نمایش داده بشه مثل شعبه های یک بانک یا نمایندگی های بیمه یا شعبه های رستوران ها زنجیره ای لیست زیادیه بخوام همشونو بگم میتونی اطلاعاتی رو که مشتری می خواد به نقشه اضافه کنی(با نرم افزار های گرافیکی مثل فوتوشاپ یا ایلاستریتور) اگر هم نتونستی نگران نباش من برات این کار رو انجام میدم و با هم همکاری می کنیم.

من میتونم تو ابعاد مختلف حتی به صورت منطقه ای یا محلی برات نقشه تولید کنم مثل نقشه محدوده ای برای مشاورین املاک خیلی راحت میشه ازش کسب درآمد کرد اگه سوالی داشتی شماره من تو بخش ارتباط با ما هست از طریق واتس اپ بهم پیام بده تا هر سوالی داشتی جواب بدم.

تو اینستاگرام نمونه هایی از نقشه های تولید شده برای مشتری هست میتونی ببینی آدرس اینستاگرامم تو بخش پیوندهای همین فروشگاه هست.هر هفته هم مطالب جالبی در قالب نقشه منتشر میکنم دوست داشتی منو دنبال کن.

 

بخشی از عبارات جستجو شده در گوگل رو لیست کردم که بدونی چقدر تقاضا برای داشتن نقشه وجود داره:

نقشه همدان

نقشه همدان از بالا

نقشه همدان و حومه

نقشه همدان پی دی اف

نقشه همدان جدید

نقشه همدان چاپی

نقشه خیابان همدان

نقشه دقیق همدان

دانلود نقشه همدان

نقشه همدان لمینیت

نقشه همدان و اطراف

نقشه کل همدان 99

 دانلود نقشه همدان 99

نقشه همدان 99

جدید ترین نقشه همدان 99

دانلود نقشه همدان برای کامپیوتر

دانلود نقشه آفلاین همدان برای کامپیوتر

تابلو نقشه همدان

دانلود نقشه کامل همدان 99 با وضوح بسیار بالا برای کامپیوتر و موبایل

 تو این فروشگاه میتونی با  هزینه بسیار کم  داده های مطمئن بدست بیاری.

درباره شهر همدان:

هَمِدان، هَمَدان یا به گویش محلی هِمِدان یکی از کلان‌شهرهای ایران در منطقهٔ غربی و کوهستانی ایران و مرکز شهرستان و استان همدان است. این شهر در دامنهٔ کوه الوند و در بلندای ۱٬۷۴۱ متری از سطح دریا واقع شده‌است و از شهرهای سردسیر ایران به‌شمار می‌آید. همدان قدیمی‌ترین شهر ایران و از کهن‌ترین شهرهای جهان است.در سال ۱۳۸۵ مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای همدان را «پایتخت تاریخ و تمدن ایران» اعلام کرد.همدان اولین پایتخت نخستین شاهنشاهی ایران، مادها بوده‌است.با این حال قدیمی‌ترین آثار یافت‌شده از محوطهٔ باستانی هگمتانه و نیز کتیبه‌های گنج‌نامه مربوط به دوران هخامنشیان هستند. همچنین این شهر در روزگار هخامنشیان، اشکانیان، ساسانیان، آل بویه و سلجوقیان نیز یکی از پایتخت‌های کشور بوده‌است. هم‌اکنون استان همدان به دلیل داشتن مراکز تاریخی و دیدنی به عنوان پنجمین شهر فرهنگی و توریستی کشور شناخته می‌شود و از نظر علمی نیز با وجود مراکز دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه صنعتی همدان، دانشگاه آزاد اسلامی همدان، دانشگاه پیام نور همدان و مراکز دیگر، به عنوان یکی از قطب‌های دانشگاهی کشور شناخته شده‌است.آرامگاه بوعلی سینا نماد شهر همدان و همچنین یکی از نمادهای پیشینهٔ ایران در فرهنگ جهان و دانش و علم به‌شمار می‌رود.

این شهر از لحاظ جمعیت چهاردهمین شهر پرجمعیت ایران به‌شمار می‌آید و در مرداد سال ۱۳۸۸ به عنوان یکی از کلانشهرهای ایران معرفی شد.در سال‌های ۱۳۰۰ تا ۱۳۰۴ خورشیدی مهندس آلمانی کارل فریش طرحی مدرن را برای همدان طراحی کرد که از نوع نقشه‌های شعاعی محسوب می‌شود اما امروزه به دلیل تراکم جمعیت و طرح شعاعی، ترافیک مرکز شهر بسیار زیاد است. به این میدان ۶ خیابان اصلی شهر وصل شده‌اند.شهرداری همدان در میدان آرامگاه بوعلی قرار دارد.

برای دانلود کلیک کنید