تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران(نقش رهبری حضرت امام خمینی (ره) در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران)

- تحقيق آماده درس انقلاب اسلامي ايران(نقش رهبری حضرت امام خمینی (ره) در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران)

تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران(نقش رهبری حضرت امام خمینی (ره) در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران)

موضوع :

تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران
نقش رهبری حضرت امام خمینی (ره) در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران

فایل word قابل ویرایش

تا پیش از شکل گیری انقلاب اسلامی ، همواره نقاط ضعف عنصر رهبری ، از عوامل مهم ناکامی نهضت ها و جنبش های منطقه ای یا ملی در کشور بوده است. هم در جریان نهضت مشروطه و هم در جریان جنبش ملی شدن صنعت نفت که دو خیزش و حرکت اساسی و فراگیر ضد استبدادی و ضد استعماری در تاریخ کشور ماست همین کاستی ، در عدم کامیابی جنبش ، نقش اساسی و انکارناپذیر داشته است .
تا پیش از شکل گیری انقلاب اسلامی ، همواره نقاط ضعف عنصر رهبری ، از عوامل مهم ناکامی نهضت ها و جنبش های منطقه ای یا ملی در کشور بوده است. هم در جریان نهضت مشروطه و هم در جریان جنبش ملی شدن صنعت نفت که دو خیزش و حرکت اساسی و فراگیر ضد استبدادی و ضد استعماری در تاریخ کشور ماست همین کاستی ، در عدم کامیابی جنبش ، نقش اساسی و انکارناپذیر داشته است . بنابراین در تحلیلی تطبیقی از این دو جنبش ، در مقایسه با جنبش اسلامی سالهای 41 تا 43 به رهبری روحانیت و هدایت حضرت امام خمینی (ره) که به انقلاب اسلامی سال 57 منتهی شد، عنصر رهبری و نقاط قوت و ضعف آن، قابل توجه است .

تعداد صفحات : 25 صفحه

نوع فایل : word (قابل ویرایش )

کلمات کلیدی : تحقیق درس انقلاب اسلامی ایران,تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران,تحقیق برای درس انقلاب اسلامی ایران,دانلود تحقیق درس انقلاب اسلامی ایران,دانلود تحقیق درس انقلاب اسلامی ایران بصورت word,دانلود تحقیق درس انقلاب اسلامی ایران بصورت ورد,تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران(نقش رهبری حضرت امام خمینی (ره) در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران)

برای دانلود کلیک کنید