بررسی میزان رضایتمندی بیماران مراجعه کننده به اورژانس بیمارستانهای شهرستان اردبیل

- بررسي ميزان رضايتمندي بيماران مراجعه كننده به اورژانس بيمارستانهاي شهرستان اردبیل

بررسی میزان رضایتمندی بیماران مراجعه کننده به اورژانس بیمارستانهای شهرستان اردبیل

چکیده

رضایت بیمار یکی از ابعاد کیفیت مراقبت را تشکیل می دهد و هدف نهایی از مطالعات رضایتمندی بهبـود کیفیـت خدمات بهداشتی درمانی و ارتقای مستمر مراکز بیمارستانی و اعتلای بهداشت و درمـان کشـور اسـت. بـه همـین منظـور رضایتمندی بیماران مراجعه کننده به اورژانس بیمارستانهای اردبیل توسط پرسشنامه ای کـه شـامل مشخصـات دموگرافیک بیمار و سؤالاتی در مورد پذیرش، خدمات پزشکان، خدمات پرستاری، تجهیزات و دارو و فضای فیزیکی بود، سنجیده شد. 

15 صفحه ورد قابل ویرایش همراه با آمار و تحلیل های آماری

برای دانلود کلیک کنید