ارائه پاورپوینت ب بازاریابی پیشرفته با موضوع استراتژی های تجاری و بازاریابی
استراتژی های تجاری و بازاریابی
لازم به ذکر است که اطلاعات و گردآوری این مقاله و مطالب پاورپوینت توسط دانشجوی ارشد رشته مدیریت بازرگانی منحصرا برای همین فروشگاه تهیه و تحقیق شده و بسیار معتبر و کامل است و بخش طراحی گرافیکی پاور پوینت و تمیزکاری ها و ساخت اشکال و زیبا سازی آن توسط متخصص کامپیوتر منحصرا برای همین فروشگاه طراحی و تولید شده تا بتواند زیبای بصری زیادی داشته باشد و پاورپوینت را از کل کلاس مجزا کرده و بهترین جلوه را داشته باشد و همچنین از هیچ تمپلت آماده نرم افزارپاورپوینت استفاده نشده و همه اسلاید ها دست ساز هستند تا کاری که ارائه می دهید یونیک و منحصر به فرد باشد !
این پاورپوینت بسیار زیبا و تمیز بوده و صفحات به هیچ عنوان شلوغ نیستند
لازم به ذکر است که فایل پاورپوینت کاملا لایه باز است و می توانید بدون هیچ محدودیتی آن را ادیت و تحصحیح و حذف و اضافه کنید و برای راحتی شما عزیزان هیچ گونه قفلی بر روی آن اعمال نشده است.
یک نکته ی بسیار ارزشمند در مورد این فایل این است که تمامی فونت ها و … به همراه فایل اصلی اَتَچ شده و با عث می شود تا بهم ریختگی نداشته باشد
و از طرف دیگر
اکثر متن ها تبدیل به پیکچر شده تا با خیال راحت روی گوشی ، تبلت و انواع ویندوز ها و لپتاپ ها به راحتی و بدون کوچکترین بهمریختگی متن قابل اجرا باشد
فایل پاورپوینت شامل 44 اسلاید ( حاوی متون و عکس و اسلاید معرفی و اسلاید پایانی برای تشکر است)
این کنفرانس پاورپوینت حاوی مطالب زیر است :
تصمیم های استراتژیک در سطح واحد فعالیت
اولین قدم در طراحی استراتژی های تجاری
واحدهای فعالیت استراتژیک چگونه باید طراحی شوند؟
ویژگی های SBU ها
واحد های فعالیت چگونه رقابت می کنند
سه استراتژی اصلی رقابتی از دیدگاه مایکل پورتر
استراتژی رهبری هزینه
معایب استراتژی رهبری مبتنی بر هزینه
استراتژی تمایز
استراتژی تمایز برای چه شرکتهایی مناسب نیست
انواع استراتژی تمایز
نمونه ای استراتژی تمایز
مقایسه دو استراتژی قبلی با جدول در کنار هم
استراتژی تمرکز
مجموعه دیگری از استراتژی های تجاری از دیدگاه رابرت مایلز و چارلز اسنو
استراتژی رابرت مایلز و چارلز اسنو
کدام استراتژی مناسبتر است؟
الگوریتم شناسایی استراتژی مناسب کسب و کار مایلز و اسنو
پرسش و پاسخ از کلاس
آیا استراتژی های رقابتی یکسان در شرکت های تک فعالیت و شرکت های تازه تأسیس و شرکت های خدماتی جواب می دهد
تفاوت استراتژی های رقابتی با یکدیگر
تفاوت از حیث قلمرو
تفاوت در اهداف کلی و اهداف عملیاتی
تعریف کارایی، تعریف اثربخشی و تفاوت کارایی و اثربخشی
تفاوت ها در نحوه تخصیص منابع
گزینههای استراتژیک بر اساس نگاه منبع محور
تفاوت در منبع هم افزایی
هماهنگی بین محیط و استراتژی تجاری
تأثیر استراتژی های تجاری مختلف بر تصمیم های بازاریابی
اسلاید تشکر و پایان
فروشگاه تخصصی فایل : http://shield1990.sellfile.ir