طرح درس آب ماده ی با ارزش، علوم سوم

- طرح درس آب ماده ی با ارزش، علوم سوم

طرح درس آب ماده ی با ارزش، علوم سوم

عنوان درس 5 کتاب علوم تجربی پایه سوم دبستان، آب ماده ی با ارزش می باشد. در این درس دانش آموزان با انجام فعالیت های مختلف با چرخه آب، آب های قابل استفاده و چگونگی تشکیل ابرها آشنا می شوند.

در این قسمت، دو طرح درس روزانه جهت تدریس این درس آورده ایم. این طرح درس ها جمعا دارای 7 صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن ها وجود دارد.

طرح درس اول شامل 2 صفحه بوده و در آن پس از انجام مراحل مقدماتی، تدریس درس انجام می شود ( روش تدریس در نظر گرفته شده در این طرح درس، روش مشارکتی و پرسش و پاسخ می باشد. )

طرح درس دوم شامل 5 صفحه بوده و تدریس درس از طریق نه گام گانیه و به شیوه قصه گویی انجام می شود. توضیحات لازم برای هر گام به همراه فعالیت های که معلم و دانش آموز باید انجام دهند، در طرح درس ذکر شده است.

همچنین در این طرح درس به وسایل کمک آموزشی، مدل کلاس، ارزشیابی تشخیصی، ایجاد انگیزه، ارزشیابی پایانی، ارائه تکلیف و … توجه شده است.

در این مجموعه علاوه بر طرح درس های فوق، فایل راهنمای تدرس این درس ( در 3 صفحه )، فایل سوالات درس به همراه پاسخ آن ( در 2 صفحه ) و نقشه مفهومی درس ( در 1 صفحه )، نیز وجود دارد.

   هدیه این محصول : طرح درس روزانه علوم تجربی سوم ابتدایی، درس زندگی ما و آب – تحقیق کاربردی با موضوع آب درمانی

برای دانلود کلیک کنید