کارآموزی مخابرات ایذه

- کارآموزی مخابرات ایذه

کارآموزی مخابرات ایذه

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓

فرمت فایل: word 

 (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:107

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

یکی از نیاز های بشر از ابتدا تا کنون بر قراری ارتباط با همدیگر بوده است . از ابتدا بوسیله ی ابزار هایی این ارتباطات انجام می شد از جمله با نوشتن نامه و حمل آن بوسیله کبوتران و یا انتقال آن بوسیله اسب سواران .

با پیشرفت علم انسان احتیاج به ارتباط سریع تر و ارزان تر را احساس کرد .

در این گزارش چکیده ای از تاریخچه ی یکی از وسایل ارتباطی به نام تلفن توضیح داده شده و امکانات ارائه شده در داخل کشور را به صورت شفاف توضیح داده است .

 

تاریخچه ی مخابرات

 

یک گرایش از مهندسی برق است که خود به دو زیر مجموعه میدان و امواج و سیستم تقسیم می شود.در گرایش سیستم هدف فرستادن اطلاعات از یک نقطه به نقطه ای دیگر است.

 اطلاعات معمولاً به صورت سیگنال های الکترونیکی وارد”فرستنده”می شوند، با روش های مختلف به “گیرنده” انتقال پیدا می کنند ، و سپس دوباره به سیگنال های الکترونیکی حامل اطلاعات فرستاده شده تبدیل می گردند.

مدیوم های (محیط های،کانال های،رسانه های)انتقال سیگنال ها از فرستنده به گیرنده شامل سیم مسی ( زوج سیم ، کابل هم محور ) ، امواج رادیویی ( بی سیم ) ، موجبرها و فیبر نوری می شوند.

سیگنال ها و سیستم های مخابراتی به دو نوع تقسیم می شوند : آنالوگ و دیجیتال . سیگنالهای آنالوگ دارای مقادیر پیوسته در زمان های پیوسته هستند ، در حالی که سیگنال های دیجیتال دارای مقادیر گسسته (مثلاً 0 یا 1) هستند . رادیو های ( samples ) فقط در زمان های معینی و تلفن های شهری نمونه هایی از سیستم های مخابراتی آنالوگ هستند. مودم های FM و  AMکامپیوتر، تلفن های همراه جدید ،و بسیاری از دستگاه های جدید دیگر مخابراتی با سیگنال های دیجیتال کار می کنند.

و…

برای دانلود کلیک کنید