پکیج جزوات جمع بندی دروس ارشد پرستاری (داخلی و جراحی، مادر نوزاد، بهداشت جامعه، روان پرستاری و پرستاری کودکان)

picuploaded 3 - پکیج جزوات جمع بندی دروس ارشد پرستاری (داخلی و جراحی، مادر نوزاد، بهداشت جامعه، روان پرستاری و پرستاری کودکان)

پکیج جزوات جمع بندی دروس ارشد پرستاری (داخلی و جراحی، مادر نوزاد، بهداشت جامعه، روان پرستاری و پرستاری کودکان)

این فایل که شامل 5 فایل به صورت پی دی اف می باشد که در زیر به هرکدام اشاره شده است، شامل سوالات آموزشی، تالیفی و سوالات پر تکرار 10 سال اخیر (87-88 تا 96-97) دروسی که در کنکور ارشد پرستاری می آیند، می باشد.

*قیمت تک درس هر جزو، 20 هزار تومان می باشد. و قیمت خرید به صورت پکیج 5 درس (داخل جراحی، مادر نوزاد، بهداشت جامعه، روان پرستاری و پرستاری کودکان)، تنها  70 هزار تومان می باشد.

 

توجه: فایل مذکور از جنبه جمع بندی در سه ماه اخر مطالعات کنکور ارشد تدوین شده است.

هدف از تدوین این جزوات، مسط شدن به بخش های پر تکرار کنکور که غریب به 60 درصد سوال های طرح شده هر سال را به خود اختصاص دارد، می شود.

این جزوات هر کدام دارای 200 سوال با پاسخ کاملا تشریحی، همراه با نکات کلیدی و تکمیلی در پاسخ هر تست می باشد.

با مطالعه و یادگیری تست هایی که از مطالب پرتکرار کنکور طرح شده و مطالعه صفحات اعلام شده در زیر هر پاسخ، می توانید به 60 درصد مطالب کنکور مسلط شوید.

تذکر: این فایل به هیچ وجع تبلیغات جواب دهی 100 درصدی به سوالات کنکور را نمیدهد. چنانچه هر موسسه و یا فردی هم از این شگرد استفاده کند حقیقتا جز دروغ چیز دیگری نیست، چون همه ساله در حدود 30 درصد سوالات تازگی داشته و از رفرنس های پنهان و نامعلوم وزارت علوم طرح می شود و نوع پاسخگویی به این سوالات با رفرنس های موجود به صورت سلیقه ای می باشد.

امید است این جزو، راه گشای موانع پیش روی شما عزیزان باشد.

مولف.

برای دانلود کلیک کنید