پوستر مقیاس برادن برای زخم فشاری (زخم بستر) در بیماران بزرگسال (Braden score)

picuploaded 76 - پوستر مقیاس برادن برای زخم فشاری (زخم بستر) در بیماران بزرگسال (Braden score)

پوستر مقیاس برادن برای زخم فشاری (زخم بستر) در بیماران بزرگسال (Braden score)

این مقیاس در سال 1987 توسط خانم دکتر برگ استروم جهت پیش بینی خطر زخم فشاری در بیماران بزرگسال طراحی و روانسنجی شد. این معیار دارای شش حیطه می باشد، که نمره نهایی آن مجموع تمامی شش حیطه، خواهد بود. کمترین نمره این مقیاس 6 و بیشترین نمره آن 23 می باشد. هر چه نمره فرد در این مقیاس کمتر شود، احتمال زخم فشاری در او بیشتر خواهد بود.

مقیاس برادن از جمله معیارهایی است که جهت پیشبینی خطر زخم بستر در بیماران بزرگسال طراحی و روانسنجی شده است و یکی از چهار معیار اصلی ای میباشد که باید از این به بعد با توجه به دستور مصوب وزارت بهداشت در گزارش های پرستاری در هر شیفت ارزیابی شده و در نرسینگ نوت نوشته شود.

این چهار معیار شامل خطر بروز زخم بستر، سقوط، DVT و PTE میباشد .

البته این معیارها در کودکان متفاوت است که در این سایت پوسترهای مربوطه قرار گرفته است. با توجه به درخواست تعداد کثیری از همکاران مبنی بر طراحی پوستری به روز و آپدیت بر اساس اخرین تغیرات، این پوستر با همکاری برادر ارجمند آقای ندرلو (کارشناس ارشد پرستاری ویژه) تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

این پوستر را میتوانید در قالب همان پوستر چاپ و در بخش نصب نمایید و یا میتوانید در ابعاد A4 پرینت رنگی و پرس نمایید و در ایستگاه پرستاری قرار دهید تا دسترسی پرستاران به ان راحت باشد. که توصیه تیم اموزشی ما برای راحتی و سهل الوصول بودن مورد دوم میباشد.

این پوستر با طراحی زیبا و روان و بر اساس آخرین منابع طراحی شده است و مورد نیاز در تمامی بخشهای بستری از جمله بخش های وِیژه میباشد.

برای خرید پوستر از لینک زیر اقدام کنید تا دو فایل پی دی اف و جی پی جی با کیفیت بالا برای چاپ برای شما ارسال شود.

سایر پوسترهای ما در مورد معیارهای ولز، برادن و مورس و سادپرسون موجود است.

Braden score for pressure ulcers

برای دانلود کلیک کنید