پاورپوینت نمونه موردی ترمینال در تهران

دانلود فایل

پاورپوینت نمونه موردی ترمینال در تهران (ترمینال بیهقی (آرژانتین) و ترمینال جنوب تهران) ، در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

 

بخشی از متن:
معرفی ترمینال بیهقی تهران (آرژانتین):
سال تاسیس : 1370پایانه و پارک‌سوار بیهقی در مهرماه سال 1370 به دستور شهردار وقت تهران از شرکت نوسازی عباس‌آباد به معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران واگذار شد و در دی ماه همان سال به عنوان پایانه و پارک‌سوار، در اختیار سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران قرار گرفت. این پایانه و پارک‌سوار در 22 بهمن 1370 با مساحتی در حدود 13/5 هکتار و ظرفیت 2000 سلول اتومبیل در شرق میدان آرژانتین تمورد بهره‌برداری قرار گرفت. ابتدا شرکت‌های مسافربری سیر و سفر و سپس دفتر فروش نمایندگی تعاونی‌های 17گانه و شرکت مسافربری همسفر در محل مستقر شدند.

معرفی ترمینال جنوب تهران:
پایانه مسافری جنوب در بخش شمالی بزرگراه بعثت قرار دارد و نخستین پایانه احداثی مجهز در سطح تهران است. این پایانه، در منطقه 16 شهرداری تهران واقع شده و از سمت شمال، به خیابان شهید تقوی (خط BRT شهید افشار) از جنوب به اتوبان بعثت، از سمت غرب به خیابان شهید بخارایی و از شرق به خیابان عباسی محدود می‌شود.ساختمان این پایانه مدور است و به دست مهندسان خارجی ساخته شده است. طراحی پایانه طوری است که با وجود محوطه پررفت‌وآمد آن، هیچ دود و غباری وارد سالن نمی‌شود. پایانه مسافری جنوب در زمینی به‌مساحت بیش از 17 هکتار بنا شده است. طبقه همکف با مساحت 8800 مترمربع شامل 20 تعاونی و شرکت مسافربری است. طبقه اول شامل غرفه کتاب و محصولات فرهنگی، اتاق مادروکودک، قنادی، تنقلات، خرازی و بهداشتی، اغذیه‌فروشی، بانک شهر، آکواریوم بزرگ ماهیان آب شور و…. است. طبقه دوم با مساحت 4200 مترمربع شامل رستوران، سایت کامپیوتر پایانه، دفاتر دژبانی‌های ارتش، ناجا و سپاه است. طبقه سوم: با مساحت 620 مترمربع شامل قسمت‌های اداری، مدیریت پایانه، نمایندگی وزارت راه و… است.
و…

 

فهرست مطالب:
بخش اول: ترمینال بیهقی تهران(آرژانتین)
معرفی ترمینال بیهقی تهران (آرژانتین)
 مشخصات پایانه و پارک‌سوار بیهقی
خدمات پایانه
امکانات رفاهی
بخش دوم: ترمینال جنوب تهران
معرفی ترمینال جنوب تهران
موقعیت قراگیری
خدمات و امکانات رفاهی
ورودی و دسترسیها
محاسن و معایب
گالری تصاویر

 

این فایل با فرمت پاورپوینت در 33 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت TWAترمینال (10 اسلاید)

دانلود فایل