پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود فایل

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

 

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری شامل 38 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی کلان برای تمام کسب و کار است که با هدف بهینه کردن سود، درآمد و رضایت مشتریان به کار گرفته می شود و برای محقق کردن این هدف، همه ی فعالیتهای کسب و کار را حول گروه های مختلف مشتریان سامان می دهد و می کوشد رفتارهایی را در کسب و کار ایجاد کرده و توسعه دهد که نهایتا به رضایت بیشتر مشتریان منتهی شود.

کلمه CRM مخفف مشتری (Customer)، روابط (Relationship) و مدیریت (Management) است. منظور از مشتری، مصرف‌کننده نهایی است که در روابط ارزش‌آفرین، نقش حمایت‌کننده را دارا است. منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمندتر از طریق «ارتباط یادگیرنده Learning Relationship» است. مدیریت، خلاقیت و هدایت (رهبری) یک فرآیند کسب‌وکار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب یک سازمان است.

مفهوم کلی که از تعاریف مطرح در این زمینه قابل استنتاج است، بیانگر نوعی رابطه بین مشتریان و سازمان‌های ارائه‌کننده محصول است که به‌وسیله سیستمی مؤثر و به روز شونده، اطلاعات مهم در خصوص مشتریان بالفعل و بالقوه را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد. سازمان‌ها به‌وسیله این سیستم قادر خواهند بود مشتریان جدیدی برای محصولات خود (کالا/خدمات) پیدا کرده و از میان مشتریان قبلی، سودمندترین آنها را برای بقای سازمان شناسایی و پشتیبانی نمایند.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف جامعی از مدیریت روابط با مشتریان CRM

اهداف CRM

اصول CRM

مفروضات اساسی CRM

افزایش بهره‌وری با CRM

مشتری محوری در همه ابعاد سازمان CRM

مشتری و همه مدیریت‌های سازمان CRM

CRM یک اقدام همه‌جانبه

چرا CRM؟

چرا شرکت‌ها باید از نرم‌افزار CRM استفاده کنند؟

نرم‌افزار CRM علمی، کارا و سودمند

چرا CRM برای کسب‌وکار و شرکت‌های کوچک نیز ضروری است؟

 

عنوان :  مدیریت ارتباط با مشتری

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 38

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

hzqn 3ومدیریت ارتباط با مشتری - پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود فایل