عنوان: پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت TQM
فرمت فایل: ppt
تعداد اسلاید: 50
ارتقای کیفیت از انتخاب فلسفه مدیریتی شروع می شود. در سفر بی پایان ارتقای کیفیت نقطه شروع برای تلاشهای ارتقای کیفیت در یک سازمان انتخاب آگاهانه یک فلسفه مدیریتی است. ابتدا باید مدیران ارشد سازمان از میان فلسفه های مدیریتی رایج فلسفه ای را برای جهت دادن به تلاشهای سازمان خود انتخاب نمایند .
nباید توجه کرد که انتخاب درست اگر چه بسیار حائز اهمیت است ،ولی اگر قرار است فلسفه مدیریتی انتخاب شده موجب تحول اساسی در سازمان گردد اجرای صحیح آن کمتر از اجرای آن نمی باشد. nمدیریت جامع کیفیت با داشتن ارکان فلسفی و اصول ساده و قابل درک و فراهم نمودن یک بستر طبیعی برای تلاشها شاید تنها گزینه در پیش روی مدیران باشد سه رکن مهم فلسفه مدیریت جامع کیفیت یعنی مشتری محوری فرایند گرایی و ارتقای مستمر هم در رأس یک سازمان و هم در قاعده آن قابل درک و اجرااست.
فهرست مطالب
فلسفه مدیریت
تعریف مدیریت جامع کیفیت
ارکان فلسفی مدیریت جامع کیفیت
سیر تکاملی روند مدیریت کیفیت جامع (TQM)
اصول T.Q.M:
الگوی یک سیستم
الگوی کلی سیستم مدیریت کیفیت
سیستم درون سازمانی
مراحل اجرای برنامه TQM:
چند اصل به منظور اثر بخشی T.Q.M:
هزینه های T.Q.M:
استقرار نظام مدیریت فراگیر در مجتمع فولاد مبارکه
مراحل استقرار نظام T.Q در مجتمع فولاد مبارکه :
کمیته های T.Q در مجتمع فولاد مبارکه
فرآیند تعریف پروژه های T.Q :
پروژه های T.Q بر اساس Cost Of Poor Quality :
روال تعریف پروژه های T.Q بر اساس
Key Performance Indicator
عوامل مهم در موفقیت شرکت در استقرارنظام تحول کیفیت