پاورپوینت مجمع عمومی موسس

پاورپوینت مجمع عمومی موسس

 

پاورپوینت مجمع عمومی موسس شامل 17 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

ایجاد یک شرکت سهامی وقتی میسر است که، آن شرکت دارای شخصیت حقوقی شود. مجمع عمومی مؤسس برای تأسیس شرکت تشکیل می‌‌‌شود. بعد از تشکیل شرکت نیز عمر آن خاتمه می‌یابد. لایحه قانونی 1347 مواد 16 الی 18 و از ماده 72 به بعد مجمع عمومی مؤسس را بررسی می‌کند. ماده 72 لایحه قانونی 1347 مجامع عمومی را اینگونه تعریف می‌کند: مجامع عمومی شرکت سهامی از اجتماع صاحبان سهام تشکیل می‌شود.

مجامع عمی به سه دسته: 1. مجمع عمومی مؤسس 2. مجمع عمومی عادی 3. مجمع عمومی فوق العاده، تقسیم می‌شوند. ( ماده 73 لایحه قانونی 1347).

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

تشکیل مجمع عمومی مؤسس

وظایف مجمع عمومی

پایان

 

عنوان : مجمع عمومی موسس

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 17

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

126g 3ومجمع عمومی موسس - پاورپوینت مجمع عمومی موسس

دانلود فایل