دانلود پاورپوینت با موضوع کلیات بازاریابی بین المللی( فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
هدف بازاریابی
تعریف بازاریابی
تعریف بازریابی بینالمللی
اهمیت تجارت جهانی
تفاوتهای بازارهای داخلی و بینالمللی
بازاریابی تطبیقی
بازاریابی بینالمللی و سطوح آن
سطوح طبقهبندی رقابت تجاری
عناصر مزیت استراتژیک بازاریابی
تفاوت عمده بازاریابی داخلی و بینالمللی
عوامل خارجی محیط بازاریابی بینالمللی
عوامل اقتصادی
عوامل اقتصاد بر اساس درآمد ملی
عوامل سیاسی
عوامل فرهنگی
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع کلیات بازاریابی بینالمللی ، " می باشد که در حجم 26 اسلاید، تهیه شده است.