پاورپوینت قرارداد تحت لیسانس چیست

دانلود فایل

پاورپوینت قرارداد تحت لیسانس چیست

 

پاورپوینت قرارداد تحت لیسانس چیست شامل 33 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی ، بازرگانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

یکی از مباحث مهمی که امروزه در حوزه‌ی اقتصاد و حقوق مطرح است قرارداد‌‌های لیسانس است. شاید در رسانه‌ها و بالاخص در تبلیغات شنیده باشید که یک محصول مشخص تحت لیسانس یک برند مشهور خارجی یا داخلی است. در این نوشته می‌خواهیم نگاهی مختصر به مفهوم قرارداد‌‌ لیسانس بیندازیم.

این قرارداد بین دو شرکت از دو کشور امضا می‌شود که معمولاً کشور دوم  دارای سطح دانش فنی و تکنولوژی پایین‌تر از طرف اول است. از سوی دیگر کالاهای تولیدی مزبور دارای تقاضای بالایی در کشور طرف دوم است. یکی از شروط اصلی قرارداد تحت لیسانس این است که هر دو شرکت تولید کننده باشند.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه
تعریف قرارداد تحت لیسانس
ویژگی های قرارداد تحت لیسانس
دلایل تمایل صاحب دانش فنی
دلایل تمایل شرکت متقاضی 
محدودیت‌های قرارداد تحت لیسانس
شرایط حاکم بر فروش در قرارداد
پایان

 

عنوان : قرارداد تحت لیسانس چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 380 کیلوبایت

تعداد صفحات : 33

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

l92s 4وقرارداد تحت لیسانس - پاورپوینت قرارداد تحت ليسانس چیست

دانلود فایل